Vany Sampayo & Demi Lovato -- Happy 21st Birthday Demi Lovato

Happy 21st Birthday Demi Lovato


                                    ENGLISH:

 Today, August 20, is Demi Lovato's 21st Birthday. I made my own poster to celebrate this special day. I am a Lovatic, a crazy one to say the truth. I took some pictures of the process and I hope you like it!! 
This is my message to my idol and inspiration, Demi Lovato:


I know you aren't going to read this but I love you so much and I hope someday you come to Portugal. Happy Birthday and I hope you will celebrate far more. The Lovatics feel inspired by you!!


PORTUGUÊS:
Hoje, 20 de Agosto, é o 21º Aniversário da Demi Lovato. Eu fizo meu próprio poster para celebrar este dia especial. Eu sou uma Lovatic, uma louca para dizer a verdade. Eu tirei algumas imagens do processo e espero que gostem!!
Esta é a minha mensagem para o meu ídolo e inspiração, Demi Lovato:


Eu sei que não vais ler isto mas eu adoro-te mesmo muito e espero que um dia venhas a Portugal. Feliz Aniversárui e espero que celebres muitos mais. Os Lovatics sentem-se inspirados por ti!!




Happy Birthday to You, Happy Birthday to You, Happy Birthday Dear Demi Lovato, Happy Birthday to You.

Vany Sampayo

Comentários

Mensagens populares