Vany Sampayo & Demi Lovato -- Demi Lovato's Quotes / Citações

Demi Lovato's Quotes / Citações

ENGLISH:

First of all I have to ask everyone who is reading this to give a real applause to the girl in the picture for being
an inspiration, for helping so many people, for being true, talented and use her experience to help and guide people around the world. She is a real example of what Mankind should be and how good we can be.
Here are just a few of Demi Lovato's inspirational quotes and I dedicate this to everyone that somehow were or are helped by this girl and especially I want to give a message to every single person who is struggling with similar problems. Come off your shell and ask for help. Demi almost went too far, don't so the same mistake.

  1. "I don't think I was ever...trying to kill myself but I knew that if I'd ever gone too far...I wouldn't care".
  2. "If you think you're alone, put on my music, because I'm going to be there for you".
  3. "If you just look in the mirror, and say, 'You're beautiful' and 'You're worthy', those things really help you".
  4. "I wish I could tell every young girl with an eating disorder, or who has harmed herself in any way that she's worthy of life and that her life has meaning. You can overcome and get through anything".
  5. "I think...that's what being a role model is about. It's not about being perfect. It's about speaking about your issues and inspiring others to get help".
  6. "One if the scariest moments in life, is when you come to the realization that the only person that can save you is yourself".
  7. "If I decided I'm the girl to change the world, I can do it anytime".

PORTUGUÊS:

Primeiro de tudo eu tenho que pedir a todos que estão a ler isto para dar um real aplauso para a menina na
foto por ser uma inspiração, por ajudar tantas pessoas, por ser verdadeira, talentosa e usar a sua experiência para ajudar e orientar as pessoas por todo o mundo. Ela é um exemplo real do que a Humanidade deve ser e como bons podemos ser.
Aqui estão apenas alguns exemplos de citações inspiradoras da Demi Lovato e eu dedico isto a todos que de alguma forma foram ou são ajudados por esta rapariga e, especialmente, eu quero dar uma mensagem para cada pessoa que está lutando com problemas semelhantes. Saia do seu esconderijo e peça ajuda. A Demi quase foi longe demais, não cometa o mesmo erro.
  1. "Eu não acho que estava alguma vez...a tentar matar-me mas eu sabia que se alguma vez fosse demasiado longe...eu não me importaria".
  2. "Se achas que estás sozinha, põe a minha música, porque eu vou estar lá para ti".
  3. "Se tu apenas olhares ao espelho e dizeres 'Eu sou bonita' e 'Eu mereço', essas coisas podem mesmo ajudar-te".
  4. "Eu desejava poder dizer a todas as raparigas com distúrbios alimentares, ou que alguma fez se magoaram de alguma forma que são merecedoras de vida e que as suas
    vidas têm significado. Podem ultrapassar tudo".
  5. "Eu acho...que é isso ser um modelo. Não é acerca de ser-se perfeito. é acerca de falar sobre os seus problemas e inspirar outros a procurar ajuda".
  6. "Um dos momentos mais assustadores na vida é quando te apercebes que a única pessoas que te pode salvar és tu própria".
  7. "Se eu decidisse que sou a rapariga para mudar o mundo, eu podia-o fazer a qualquer momento".
                                                            INTERVIEW / ENTREVISTA:
 
                   http://www.youtube.com/watch?v=vCTXV15mKQ4

Vany Sampayo

Comentários

Mensagens populares