Os Meus Olhos Diários / My Daily Eyes


 
Fotos dos meus olhos / Photos of my eyes  

 

Aqui estão algumas fotos tiradas por mim aos meus próprios olhos. Foi uma brincadeira mas decidi postá-las porque necessito de comentários para saber o que vocês pensam sobre o meu blog. Por favor comentem e partilhem este blog com os vossos conhecidos. Dêm a vossa opinião, comentando aqui ou enviando-me um e-mail através do meu mail vanysampayoandyou@hotmail.com. Comentem por favor. Obrigada e adeus.
 
 
 
 
In here are some photos taken by me to my own eyes. It was a joke but I decided to post it because I need commentaries to know what you think about my blog. Please comment and share this blog with you known people. Give your opinion, commenting here or sending me an e-mail through vanysampayoandyou@hotmail.com. Comment please. Thank you and goodbye.

Comentários

  1. Your blog is COOOOL. I like it. And I want to read your book. So, surprise me :)

    ResponderEliminar
  2. Thank you so much! Read it and then give me your opinion, please!
    Thank you and good day.
    Vany Sampayo

    ResponderEliminar

Enviar um comentário

Receive your comment is very important to me and, that so, be totally honest. Thank you.
Receber o vosso comentário é muito importante para mim e, por isso, sejam totalmente honestos. Obrigada.

Mensagens populares