Vany Sampayo & You -- Halloween Special

Halloween Special

English:
As everyone knows today it's Halloween. In here, Portugal, it isn't very common to celebrate this day, so unfortunately we didn't have a party in school. Yet, that didn't prevent us to make our own party, so me and my classmates and friends, (actually me) decided to take some photos showing our Halloween Face. Many of them are like me and don't like to take photos but many others did so I thank to all.
In the spirit of the witches, vampires and others original characters  I decided to share with you the result of annoying my friends. Happy Halloween and scare the hell out of your neighbors  family and friends.
Trick or Treat?

Português:
Como toda a gente sabe hoje é Halloween. Aqui, em Portugal, não é muito comum celebrarmos este dia, portante infelizmente não tivemos festa na escola. Mas isso não impediu-nos de fazer a nossa própria festa, então eu e os meus amigos, (na verdade eu) decidimos tirar alguma fotos a mostrar a nossa Cara de Halloween. Muitos deles são como eu e não gostam de tirar fotos mas mutios tiraram por isso agradeço a todos.
No espírito das bruxas, vampiros e outras personagens originais eu decidi partilhar com vocês o resultado de chatear os meus colegas. Feliz Halloween e assustem os vossos vizinhoa, família e amigos.
Docura ou travessura?

Vany Sampayo

Comentários

Mensagens populares